Érdekes... lt az idei Goldenblog mainstream etapja, már második napja lehet szavazni a legjobbnak tartott blogokra. Ha rajtam múlott volna, én a kívülálló nyugalmával figyeltem volna az idei HVG Blogok versenyét, de hát valaki benevezett, ezt most tudtam meg és közhírré tenném, azoknak, akik szeretnék a munkámat mint egy kis eféle elismeréssel, egy szavazattal támogatni.

Én nem neveztem, hiszen, j
ól tudom, hogy azonos kategóriában sok az olyan blog amely gyűjtőtáborként működik sok kreatív témában, vagy webáruházak, cégek támogatásával jöttek létre, és így is működnek, és a Mozaikvilág meg csak egy szűk kis saját világ - jól tudni, hogy mekkorák az esélyek :D, de ha már így adódott, aki szereti, kérem szavazzon rá, nem azért, hogy nyerjen, csak .... hogy ne érezzem azt, hogy a mindennapi alkotásaim blogja az utolsóként végzi. :)

Köszönöm!

(Életmód kategória - Mozaikvilág.)  ITT a BLOGOK LISTÁJA

goldenblog_szavazas_1.JPG

Szerző: Hamupupocska  2012.08.21. 10:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr554722779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása