No nem mintha a mozaik témáról hirtelen átálltam volna az étkezési szokásokat boncolgató szakértővé és most boncolgatnám a mindennapi olaszos kulináris előnyöket, hátrányokat a fényevők étkezési szokásaival szemben. Neeem ....   :)
  • Én inkább maradok a barkácsbajnok kályhájánál. 
Jövök itt most nektek egy icipici bejegyzéssel. Nem azért rövid, mert ennyi figyelmet érdemelne, hanem azért, mert olyan egyszerű, és olyan kevés időt vesz igénybe .... arról nem is beszélek, hogy milyen olcsón hoztam létre.
  • Nos, korábban bemutattam már a konyhámat, ehhez szerettem volna valami különleges, nem túl csicsás, ( hiszen a konyha falai eleve díszesek) de azért ideillő, és legfőbb képen úgy érezzem, hogy ez is ÉN vagyok :D . 
Hirtelen ötlet volt, pont egy bevásárláson voltam a metró nagykerben, amikor megtaláltam azt a tészta- vagy gyümölcsszűrőt ami illik a konyhafelszerelésemhez, nem csicsás, és aranyos is. Nos, azonnal három darabot vettem - nem hittem a szememnek, hogy alig 700,- Ft darabja. Nos, és miért három? No nem azért mert féltem, hogy elkallódik, vagy széttrancsírozom, hanem azért, mert egy kellett a háztartásba, és van két lámpám. Egyik a konyharész fölött, másik az étkezőrész asztala fölött. Igeeen  - lámpaburának szántam.
Hazaérve, már csak kb 15 perc munkát jelentett a buracsere. Egy bármilyen olyan eszköz kell csak hozzá, amely alkalmas a fémet vágni. Ha már megvan a luk, csak szét kell csavarni, levenni a "gyári" üveg burákat és felcsavarni ezeket.

lampaburam.jpg

DSCN9921.JPG

DSCN9923.JPG

Szerző: Hamupupocska  2014.10.24. 17:07 Szólj hozzá!

Címkék: lámpa lakásdekoráció Dremel

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr446829569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása