Történt, hogy egy álmos szürke napon belebotlottam egy facebook posztba. Ennek hatására kaptam ajándékba egy kecses kerámia szalvétatartó alapot, a Katica Kerámiának egyetlen egy feltétele volt, hogy díszítsem ki, majd az elkészült alkotásomról képet küldjek. Már jó ideje viszketett minden porcikám, hogy visszatérjek a munkaasztalhoz, így gondoltam eljátszadozok kicsit ezzel a számomra új alappal - hiszen miért is titkolnám!? - mindenképp kicsit mást  szerettem volna felmutatni. Mondom ezt azért, mert egy sima asztali szalvétatartót általában dekupázs- vagy festéstechnikával szoktak díszíteni, nem igazán láttam mozaikosat.

Jó érzés dolgozni ezzel a letisztult alappal. Annyira teszett nekem, hogy azonnal csináltam mellé egy hozzáillő mozaikos tálcát is.

Szóval gondoltam lesznek győztesek és lesznek nyertesek ... én mindenképp nyertesnek titulálom magam, hiszen ez volt a katalizátor, mert azóta ismét teljes bedobással visszatértem az alkotói életmódhoz.

Íme most mutatom a végeredményt, a munkafolyamat, a fázisképek majd másik bejegyzésben máskor.

 

Szerző: Hamupupocska  2018.09.06. 21:26 Szólj hozzá!

Címkék: kézműves mozaik tálca lakásdekoráció üvegmozaik ötletláda

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr4814226557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása