Adós vagyok egy korábban készült sámli képével...

Mivel maradt még abből a fura arany-terra kombináció mozaikból, megragadtam az alkalmat és adtam még a lendületemnek és letámadtam a kis előszobai sámlimat - amúgy is ütött-kopott volt szegény, és ráfért egy kis hálás felújítás - ezért kapott egy új fényes mozaik réteget.

Olyan kedves lett, és annyira praktikus, könnyű tisztán tartani, jól esik rá nézni. Azóta mintha mindenki többet használná! :D

Szerző: Hamupupocska  2011.04.13. 21:03 4 komment

Címkék: mozaik hobbi csempe sámli lakásdekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr12824212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

direne 2011.04.14. 09:17:43

Júúúúúúúúj de széééééép!:-)))

Hamupupocska 2011.04.14. 09:29:00

@direne: Kösziiiiii :) Nagyon kedves darab lett, mindenki imádja! Olyan jó, szép és praktikus is.

katais 2011.04.16. 13:57:22

Nagyon kivánatos ez a kis sámli. A tegezésnek én meg csak örülök, hiszen ez a természetes.

Hamupupocska 2011.04.21. 16:10:13

@katais: :) Nagyon köszönöm. Örülök, hogy ismét benéztél! :)
süti beállítások módosítása