És mielőtt még bárki is azt hinné, hogy elhagyott az ihletem, a lendületem,  vagy nem csókol már jól a múzsám....vagy bármilyen alkotói vagy blogírói válságba kerültem volna, .... elmondom ááááá dehogy! :)  Sajnos lusta sem voltam, csak egyszerűen tőlem kívülálló okok miatt a sors ööööö ... kényszer ...  nem zubbony hanem  inkább szabadság, azaz az élet 2 hetes kényszerszabi-pályára helyezett.
De már itt is vagyok, és íme, a soron következő alkotásom is. Alapja egy óriásméretű de egyszerű virágcseréphez való kerámia alátét - kapható bármelyik barkács áruházban, kertészetben vagy hasonló helyeken.

Díszítése minőségi fényes üvegmozaik, bézs fuga. Majd jön rá egy réteg extrafényes lakk. A mintát képező mozaik minden darabja természetesen körbe van csiszolva, élei lekerekítve így nincsenek kiálló, szúró, karcoló részei. Szép, egyenletes a felülete, kellemes a tapintása.

Szerző: Hamupupocska  2011.03.18. 10:04 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik tálca tál üvegmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr392749484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása