Ja... és mielőtt bárki is azt hinné, hogy ezért fizettek.... dehogy! Ekkora látogatotságú oldalért mint jelenleg a vadi új blogom senki nem fizetne :) - örüljek, hogy én ingyen ide írhatom a nevüket! :))) De tényleg hálás vagyok.

2010. nyarán a Bosch Kéziszerszám Üzletágának Dremel és Bosch Barkácsgépek divíziója a Kreatív Hobby Bolthálózattal közösen pályázatot hirdetett „Design és Művészet egy kézben, legyen a Te kezedben!” címmel. A kiválasztott pályamunkák készítői belépőt nyerhettek az első, exkluzív női dekorációs napra, amelyet 2010. szeptember 25-én rendeztek a Kreatív Hobby Bolt budapesti központjában. A pályázat során a szervezők az ország legkreatívabb alkotóit keresték, akiknek fontos a design, az új trendek, és akik szeretik egyedi megoldásokkal, saját kezűleg szebbé varázsolni környezetüket. A jelentkezők pályázati anyagként fotókat és rövid leírást küldtek be saját maguk által készített barkács, kézműves design, vagy kerti dekorációs munkákról.


További információ: www.dremeleurope.com és a www.bosch.hu oldalakon.

Nos, ez volt az az esemény amely sokat változtatott életemen. Én is a szerencsés beválasztottak közé tartoztam, és volt lehetőségem testközelből megismerni és kipróbálni minden egyes gépet, eszközt. Azóta is hálásan gondolok vissza arra a napra. Már jó ideje azért túrtam a netet, hogy egy olyan szerszámot, kisgépet találjak, ami a pénztárcámnak és a fejemben lévő mozaikozási terveimnek is megfelel. Azaz tisztában voltam milyen műveleteket szeretnék végrehajtani adott alkotások során, csak azt nem tudtam milyen eszköz a megfelelő, hogy is kell alkalmazni, mi kell, hozzá, hogyan stb...

Hát nézegettem egy ideje egyik barkács bolt hírlevelében a multifunkciós kis szerszámokat, de eléggé bizonytalan és tudatlan voltam, amikor értesítettek egy akcióról - ebben egy Dremel 200-as is szerepelt. Tetszett, mert  elképzeléseim szerint a törött csempék széleit tökéletesen tudnám ezzel csiszolni stb... jó is volt az ára, de akkor pont nem volt rá meg a keretem.
Terveztem miként és mikor tudom megvenni amikor megláttam a Dekornap pályázati felhívást.

Jelentkeztem, bejutottam, élveztem minden egyetlen percét - sokat tanultam, sokkal okosabb lettem, és lám-lám beleszerettem a Dremel-be. A ragasztópisztolyba, a Trio-ba, a multifunkciós szerszámokba, a munkaasztalba, az állványba... a Bosch fűrészekbe. Nem is emlékszem mikor beszéltem ekkora lelkesedéssel valami igazán férfias dologról.... pfffffffffffffff gyerekek.... az a bazi nagy Bosch fűrész... mint kés a vajban.... ámultam, bámultam, élveztem .... szívem szerint azonnal fafeldolgozónak álltam volna és a helység összes berendezését fecnikre aprítottam volna - Persze, gondolom, hogy a szervezők ennek nem örültek volna annyira mint én, és másnap a bulvár hírek mind a hobbi -lánc fűrészes-rém-asszonyról sipítoztak volna! :)

Én el sem hittem, amikor a rendezvény vége felé a nevemet szólították, és kiderült, hogy megnyertem az általam kiszemelt Dremel 200-as multi kisgépnek a nagy tesóját, a Dremel 8200-ast!
Nem hittem a füleimnek, azt hittem álmodok.... úsztam a boldogságtól és csak ölelgettem a dobozt, remélve nem kell felébrednem. Ez volt az a pillanat is amikor a rendezvény fotósa lekapott:

 

 

 

 

 

 

 

 

Hálás köszönetem, azóta megtanultam használni, szívesen használom nap mint nap, és imádom. Azóta megvettem a ragasztópisztólyt, van védőszemcsim :P.


 Karácsonyra mi mást kaphattam volna mint Dremel felszerelést.... Vicces, nincs ismeretségi körömben egyetlen egy ember sem aki ekkora mérhetetlen örömöt és boldogságot érezhetne ha a fa alatt barkácsszerszámokat talál! :))))

 

 

 

 

 

 

 

 

Köszönöm a Boschnak, hogy megkaptam ezt a lehetőséget és beleszerethettem a Dremelbe! Azóta könnyebb a mozaikot életre kelteni, és a született alkotások is sokkal szebbek - hamarosan töltöm is tovább, hogy ne csak én beszéljek, hanem inkább a képek ...

 

Szerző: Hamupupocska  2011.01.25. 23:02 Szólj hozzá!

Címkék: én Dremel

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr42613808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása