A járda és az ajtókeret után fékezhetetlen vágyat éreztem, hogy ismét egy nagyobb projektbe vágjak: azaz az ablakpárkányok!

Hála az építtető hanyagságának, a kis konyha-ebédlőben egy deka csempe sem volt átvételkor - pedig ez is benne volt a műszaki leírásban, így most már utólag tényleg hálát adva - eldöntöttem, hogy amint meglesz a konyhabútor, a falakat is kezelésbe veszem, de addig mindenképp a párkányokat be kell burkolnom, mert a megbízhatóan jól szigetelő új műanyag nyílászáróknak köszönhetően, az ablakok télen szépen "izzadnak".

Sikerült néhány jópofa dekorcsempét vennem olcsón. Mivel egy légtérről van szó, de mindenképp szerettem volna kissé "kijelölni" a területeket, úgy alakítottam, hogy a konyha részen zöldes, az ebédlő sarokban meg barnás színvilág uralkodjon.

Penészölő csemperagasztót és fugát használtam. Így készült el a harmadik akkori büszkeségem (2010 nyár).

Teszek fel pár képet még a fuga nélküli állapotból is, majd az elkészült művemről is. Ja, és hogy teljes legyen a kép, csináltam a párkányokra egyforma mozaikos kaspókat.

Timi, az utolsó képeket a te kedvedért töltöttem fel, hogy lásd, mekkorák lettek azóta az árva egy szál levelek. Ezennel is köszönöm neked :)

 

 

 

Szerző: Hamupupocska  2011.01.23. 22:36 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik burkolat kaspó ablakpárkány

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr662608594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása