Hát mit is mondjak.... imádom a natúr, zöld növényes és kecsketejes kézműves szappanokat. Egyszer még korábban amikor még nem a míves szappanokat vásároltam, vettem egy díszcsomagolásos natúr szappant, amelyhez tartozott egy félbevágott bambuszból kreált szappantartó.  Nos ez azóta szépen szolgált a kis mosdóban, de sajnos kikezdte a víz. Nem lett baja, csak csúnya fekete lett a folytonos vizes érintkezések nyomán. Egyre csúnyábban néztem rá, nap mint nap, míg egyszer meg nem untam!

Kitettem a teraszra, a nap gyorsan ki is szárította. Szebb nem lett, de legalább elindult az újjászületés folyamata. :)

5:1 arányban kikevertem kis hobbyragasztót, és ezzel a kotyvalékkal bőven beecseteltem. Ez védi és vízhatlan réteget kölcsönöz neki. Innentől már csak pár perc választotta el az új ruhától.
Volt némi maradék csillámos akril minimozaikom, ezeket szilikonragasztóval sorba felragasztottam a felületére. Az aljára, vastagabb üveg, márványos mozaik kocka sorokat ragasztottam, akkora távolságra egymástól, hogy a bambusz ívét meg tudjam tartani. Majd hagytam száradni, és végül fehér vízhatlan fugával lezártam a réseket.

Egyszerű megoldás, gyerekkezeknek is ajánlom.

167-evzaro_es_terasz 172.JPG160-evzaro_es_terasz 165.JPG

Szerző: Hamupupocska  2012.07.25. 16:38 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik hobbi üvegmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr244677498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása