Úgy adódott, hogy variáltam. Az ötlet már régen megvolt, más anyagból lett is egy próba, egy törött porcelánmozaikos, kanállal, keksszel, tejeskávéval felszerelt... de azzal nem voltam elégedett - igazi kínai vastag hullámos porcelánt használtam, így az megnehezítette az aktuális lehetőségeim szerinti munkát, és a látványával sem voltam elégedett, de azért lefényképeztem, hogy megmutassam. De nem adom fel :) !

A következő próbálkozáshoz  glitteres, csillámos kis mozaik kockákat használtam, itt kimaradt a "tejeskávé" és a keksz is. Most az volt a lényeg, hogy elkészüljön. Meg is lett, jobb is lett mint az első, természetesen.
A csésze rögzítve van az aljához, súlya is van, funkcióját tekintve csak a képzelet szabhat határt. Íme néhány lehetőség: tolltartó, mécsestartó, kerti-party asztalnehezék és kanáltárolóként, fürdőszobai kis tároló kozmetikai vagy pipere cuccoknak, és ha nem, akkor akár kerti díszként benőhetik az ibolyák.

 

Szerző: Hamupupocska  2012.04.18. 12:56 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik mécsestartó kerti dísz

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr944458764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása