Nem egy szokványos házszám, kissé nagyobb, hiszen utcanév táblaként is szuperál majd.

Mérete 60 x 30 cm, 3 cm vastag.

Első ilyen alkotásom. Sokat tanultam míg elkészültem vele. A következő mégjobb lesz! :) Külön csináltam az alapot, styrofoamból vágtam, erre üveghálót rögzítettem egy réteg csemperagasztóval - mindkét oldalára, hiszen kültérre készült, hogy tartós legyen. Külön üveghálóra készítettem a mozaikképet, üvegmozaikból majd az egészet csemperagasztóval felragasztottam az alapra.

Vízálló fugát használtam - többszínű akrilfestékkel színeztem, a különféle részekhez. Ebben a stádiumban van most. Egy réteg extrafényes csónaklakkal lezárom majd és száradás után felkerül a végleges helyére a vakolt kerítéselemre.

Természetesen majd a végleges helyén is készül kép még. :)

 

Szerző: Hamupupocska  2011.08.17. 09:53 Szólj hozzá!

Címkék: fal mozaik házszám lakásdekoráció üvegmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr723159694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása