Nem... nem a Yetire gondoltam amikor ezt írtam, hanem Rád, kedves blogolvasóm! :)

Kaptam az éjjel egy kedves ismeretlentől egy e-mailt. Pár sor csupán - véleménye szerint "Nem egy szépen megfogalmazott irodalmi idézet" ... DE nem is ez a lényege, nekem nagyon jól esett, és nagyon nagy mosolyt varázsolt arcomra egész nap - ezennel is hálás köszönetem Sándornak! Ő lett a mai csillagom, ő kövezi a képzeletbeli műhelyem padlóját az első csillagok egyikével. Az ilyen itt hagyott nyomok miatt érzem, hogy jó úton járok, ezek visznek előre, adnak lendületet.

Ezért is gondoltam arra, hogy, megosztom mindazokkal akik olvassák a blogomat. Természetesen, ha bárki úgy érzi, hogy egy szóval, egy sorral, egy gondolattal, biztatással, tanáccsal, kritikával, véleménnyel, egy érzéssel vagy csak egy mosollyal szívesen jelezné egy képzeletbeli kéz-, vagy lábnyommal e sajátos  szerény "Hollywoodi hírességek sétányszerű vendégkönyvben" ittjártát, hát kérem tegye!

Akár kommentként, akár e-mailben... én hálásan fogadom a visszajelzéseket, ezek lehetnek az én útjelzőim, hogy mindig tudjam merre tartok. Köszönöm!

És most íme az említett e-mail :

"Kedves Márta!

Bár az órám 6-ra volt felhúzva igazán nem sajnálom az időt amit kíváncsiságom vett el amikor bekukkantottam az oldaladra.
Szeretnék tiszta szívemből gratulálni, mert nagyon szép és ötletes dolgokat készítesz. Megvallom már az ötletlopás is megfogalmazódott bennem, már csak idő kellene hozzá. Külön dicséretet érdemel az oldalad szép kialakítása amit csak lapoztam, lapoztam és lapoztam míg a végére nem értem.
Gyorsan el is mentettem a könyvjelzőim közé, mert kíváncsi vagyok az újabb munkáidra.
Még egyszer további sok sikert és erőt az új ötleteid kidolgozásához!


Üdv Miskey Sándor

(dátum 2011. június 2. 0:50) "

Szerző: Hamupupocska  2011.06.02. 22:38 Szólj hozzá!

Címkék: zzz...vendégkönyv avagy. képzeletbeli lábnyomok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr822952906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása