Hát napi mozaikozási elvonási tüneteimmel küszködve, kotorászás közben rábukkantam két soha össze nem szerelt fölösleges fiókra. Kivágtam volna amikor rájöttem, hogy a fiókok alsó lapja tökéletesen alkalmas egy-egy újabb mozaik alkotás alapjaként, azaz pont megfelelne két edény alátét kísérletemnek. Móni szomszéd asszonyomtól kapott fürdőszobai maradék kerámia mozaikjait használtam. A kettő darab között annyi a nagyobb különbség, hogy egyik bézs, másik meg fehér fugával lett koronázva. Móni a fehéret választotta magának, így nekem maradt a bézs fugás. :) De hát nekem mindkettő tecc!

Tehát az edény-alátétek alapja farost lemez, aminek a nedvszívós oldalát első lépésként vízálló réteggel kezeltem ( ez lehet akár egy rész víz, 5 rész hobbi ragasztó) majd ugyan úgy csempe ragasztóval felraktam a mozaik darabkákat.
Mivel maradt még ebből a fura arany-terra kombináció mozaikból, megragadtam az alkalmat és adtam még a lendületemnek és letámadtam a kis előszobai sámlimat - amúgy is ütött-kopott volt szegény, és ráfért egy kis hálás felújítás - ezért kapott egy új fényes mozaik réteget.

Olyan kedves lett, és annyira praktikus, könnyű tisztán tartani, jól esik rá nézni. Azóta mintha mindenki többet használná! :D

Szerző: Hamupupocska  2011.01.23. 18:18 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik hobbi sámli edény alátét

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr802607874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása