Ígéretemhez híven bemutatom végre a korábbi Pöttyös-bögrés mozaik kép sorozatának egyik következő darabját.. Íme, a ... Köcsög! :D vagyis addig jár a kancsó a kútra míg körbe nem mozaikozzák!

Ez a kép, jóval nagyobb mint korábbi társa, hiszen 95 x 65 cm.  Külön csináltam az alapot, styrofoamból vágtam. A hátoldalára üveghálót rögzítettem egy réteg csemperagasztóval. Külön üveghálóra készítettem a mozaikképet,  achát szeleteket, tükörmozaikot, üvegkavicsokat, kerámia mozaikot, üvegmozaikot és kavicsokat és akril mozaikot használtam fel a kép megalkotása során, majd az egész alkotást csemperagasztóval felragasztottam az alapra. Ez után a kettévágott kancsót is felragasztottam a kijelölt helyére.

Több kép róla ITT

5-viz_palyazat_hete 137.JPG29-viz_palyazat_hete 161.JPG56-viz_palyazat_hete 188.JPG37-viz_palyazat_hete 169.JPG39-viz_palyazat_hete 171.JPG49-viz_palyazat_hete 181.JPG54-viz_palyazat_hete 186.JPG

 

Szerző: Hamupupocska  2012.06.14. 14:43 Szólj hozzá!

Címkék: kép mozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr534588067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása