Már egy jó ideje vágytam arra, hogy egy igazi retro stílusú, hungarikum hangulatú pöttyös kollekciót alkossak.

Nos elkészült a megálmodott kollekció első darabja: egy piros alapon fehér pöttyös mozaik tálca. Tervezek ehhez hasonló fordított változatot is, azaz fehér alapon piros pöttyöset, majd egy másikat is, fehér alapon fekete pöttyökkel.

E Piros-fehér pöttyös mozaik tálca mérete: 29 x 19 cm
Pereme a fülénél 9 cm magas. Matt akrilfestékkel kezeltem, majd extrafényes  lakkal lezártam

Minden egyes díszítő fehér pöttyöt, vágással formáztam és simára csiszoltam, így felülete egyenletes, sima, nincsenek kiálló, szúró éles részei. Alapanyaga egy fa fülestálca, díszítése minőségi üvegmozaik, extrafényes lakk réteggel lezárva, így vízhatlan és könnyen tisztítható.

A terítőt nem én mozaikoztam :))), hanem rendeltem a
Babucitól.

Már készül a fehér alapon piros pöttyös változat is, félkész állapotban van, remélem hamarosan meg tudom azt is mutatni.

 

 



Szerző: Hamupupocska  2011.11.06. 20:46 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik tálca lakásdekoráció üvegmozaik Pentart festék

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr393359412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása