Hiszen kivirágzott egy óriási kerámia tál ...

A legkedvesebb, legfigyelmesebb és legjobb dokinéninek készítettem ezt a mozaik tálat. Minden egyes mozaik darabját mozaiktörő fogóval törtem, formáztam, majd a Dremellel körbecsiszoltam, legömbölyítettem, hogy ne legyenek karcoló, éles részei. Jó nagy méretű a tál, így nem csak látványos, de stabil darab lett.
Alapja kézzel készített kerámia tál. Díszítése minőségi üvegmozaik. Bézs fuga, a végén meg kívül-belül egy-egy réteg magasfényű lakk fedi.

A dokinéni azt mondja, azóta már a nappalija igazi központi dísze lett. :)

 

Szerző: Hamupupocska  2011.02.02. 20:33 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik tál üvegmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr782634342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása