Adós vagyok még jónéhány évzáró, és ballagásra készített ajándéktárggyal. Legyen a soron következő ez a tároló doboz amely Tündi néninek készült.  Reméljük sok örömmel, szeretettel használja majd, akár ékszerdoboznak, akár bármi más apróságok tárolására.

Alapja egy nagyobb fémcsatos fa doboz. Ahhoz, hogy az achátlap mintája szépen kirajzolódjon, a doboz tetejét lefestettem mielőtt az ásványt és a mozaikkockákat rá ragasztottam volna. Fehér fugával fugáztam, a tetején meg szabadon hagytam az ívek mentén, oda apró bronz gyöngyöket ragasztottam, majd azt is fugáztam.

Mérete: 30 cm hosszú, 17 cm széles, 14 cm magas.

19-evzaro_es_terasz 019.JPG26-evzaro_es_terasz 026.JPG43-evzaro_es_terasz 043.JPG49-evzaro_es_terasz 049.JPG

Szerző: Hamupupocska  2012.07.24. 15:52 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik doboz

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr414675229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása