Hamarosan itt az évzáró. Nem, nem onnan tudom, hogy én már lázasan készülődnék a tanítónénik ajándékaival ... :) hanem onnan, hogy már túl vagyok az első olyan elkészült megrendelésen amely egy kedves tanítóéninek szánnak ajándékba, ... Györgyiék. :)

Alapja egy kézzel készült kerámia tál. Első lépésként impregnáltam, hogy szép fényes, és vízálló legyen, majd extrafényes üvegmozaikokból fúrtam-faragtam a mintáját, majd a mintát kialakítva ráragasztottam a tál felületére. A díszítés minden egyes darabját megszabtam, majd lecsiszoltam, hogy sima, egyenletes és "bababiztos" legyen. Azaz nincsenek éles, szúros, karcoló részek, így kizárt a használat közben a sérülés lehetősége. Kellemes a felülete, és alkalmas bármi tárolására, így a funkcióját illetően csak a képzelet szabhat határokat :)

A felülete tartós, mosható, tisztítható, vízhatlan.


 

Szerző: Hamupupocska  2012.04.19. 14:44 2 komment

Címkék: mozaik tál üvegmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr774461122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katais 2012.04.23. 13:47:33

Meg persze anyukája is, mint mindig!

Hamupupocska 2012.04.23. 14:38:14

@katais: Köszi szépen, régen hallottam felőletek. Jól vagytok?
süti beállítások módosítása