Eljött az idő, hogy átalakítsam, megszépítsem, új köntösbe öltöztessem a lépcsőforduló belső, közbelső falát is, azaz a másik oldali korlátot, így ez lesz a januári nagyobb projektem - persze, teszem ezt a több kisebb, kicsi és aprócska projekt mellett.

Kezdtem ezt is a tervezéssel - de az elképzelésemet most még nem vázolom, hadd legyen meglepetés :) - aztán a kavicsokat hálóra ragasztottam, és amikor meglett az a mennyiség ami elég a peremekre, akkor fel is ragasztottam a helyükre!

Nos, itt tartok a munkafolyamatban, tehát nincs befejezve, ezek természetesen csak fázisképek, és fugázva sincs még (hol van az még??!!!) - az majd ha készen van a teljes műalkotás.

Addig is, íme, mutatom meddig jutottam:

Szerző: Hamupupocska  2012.01.17. 21:24 4 komment

Címkék: fal mozaik burkolat lakásdekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr293572169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katais 2012.01.18. 14:58:39

Most még nem irigyellek, csak majd ha kész lesz.Elmondod, hogy hol vetted ezt a mozaikfajtát?

Hamupupocska 2012.01.18. 15:41:27

@katais: :) ... igyekszem befejezni!

Apróhirdetési oldalon vettem, egy felújításból megmaradt mennyiség volt. Ezért olcsón jutottam hozzá, mert különben sajnos csillagászati árban van. :(

katais 2012.01.19. 14:32:45

Ez így igaz! Ezért kérdeztem és köszi!

Hamupupocska 2012.01.19. 14:45:54

@katais: Két évig gyakorlatilag 2-3 naponta átfésültem a 3-4 hirdető oldalt, hogy ha vannak "kincsek", maradék készletek, darabok, ritkaságok amelyekre netán szükségem van, akkor megvehessem. Nem mindig sikerül, mert a családi kasszából nem mindig jön ki úgy a lépés sem. Ezzel iszonyatosan nagy szerencsém volt!
süti beállítások módosítása