Hát pénteken délután úgy adódott, hogy várnom kellett néhány percet az új gépemre, a régiről mentették át az adatokat, így átmentem az online ügyfélszolgálatos lányokhoz a fölösleges kis időmet hasznos kis eszmecserére váltani.

Egy üres szék adódott, így leültem - és miközben a szemeim átpásztáztak az íróasztal felületén, megakadt a szemem egy cédulatartó fa dobozon. A valaha természetes szépségében pompázó doboz, kissé viseltesnek tűnt, mert semmi nem leplezte és nem védte natúr csupasz anyagát, és a mindennapi használat meghagyta rajta itt-ott a csúnyácska ujjlenyomatait. Hirtelen fogtam, szó nélkül kiborítottam belőle az üres cetliket és eltávoztam vele. Nos, nem vagyok kleptomániás :))) és nem is a hirtelen cédulatárolás problémáimat kívántam így megoldani, hanem úgy döntöttem, hogy gyorssegélyként új életet, új ruhát adok a kis tárolónak.

Alapja tehát fa tálcaszerű tároló, mérete 17 x 17 cm, 4 cm magas peremmel. Akrilfestékkel és extrafényes nagyméretű mozaikkockákkal terveztem díszíteni. Így is lett!

Itthon akkora lendülettel estem neki festeni, hogy elfelejtettem lefényképezni az "ilyen volt" fázisát, de szerintem senki nem veszített vele semmit (bocs, lányok!). :)

Na és, hogy milyen lett, arról beszéljenek inkább a képek. Remélem az új ruhája majd feldobja a lányok napi hangulatát is.

 

Szerző: Hamupupocska  2012.01.08. 15:15 Szólj hozzá!

Címkék: mozaik doboz tálca üvegmozaik Pentart festék

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr383528740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása