A Praktika magazin októberi számában láttam egy hangjegyes ékszerdobozt ami nagyon megtetszett, és kedvet kaptam egy ékszerdoboz készítéséhez. Mivel nem vagyok a koppintás híve, gondoltam más témát célzok meg. Nem akartam egyszerű festett dobozt némi díszítéssel, hanem valami fűszert is akartam belevinni. A színvilágát már tudtam - valami tengerkék-zöldre képzeltem el - és a választásom így egy szép nagy szelet achát lapra esett, ezt mindenképp zománcszerű kavicsokkal kombinálva képzeltem el - így született ez a szépséges sárkányszem ékszerdoboz, hogy igazán vigyázó szemek őrködjenek a benne lévő ékszerek fölött.

Alapja fa doboz, akrilfestékkel festve. Az azúrkék festék metál fényű, a fehér meg matt. Ahhoz, hogy az achátlap mintája szépen kirajzolódjon, a doboz tetejét is lefestettem mielőtt az ásványt és a kavicsokat rá ragasztottam volna. A tetejét fehér fugával fugáztam, az oldalán meg szabadon hagytam, így a kavicsok közötti résen látszik az azúrkék metál akrilfesték.

Mérete: 22 cm hosszú, 9 cm széles, 9 cm magas.

Szerző: Hamupupocska  2011.10.09. 15:14 Szólj hozzá!

Címkék: ékszer mozaik doboz lakásdekoráció üvegmozaik Pentart festék

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr403289603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása