Hát mondhatok én már bármit ..... jól nem fogok kijönni ebből :) ... Mondhatom, hogy ezt rendelték, ezt kérték, ez az alapanyag és ebből kellett kihozni valamit .... mondhatom azt is, hogy tényleg nem vagyok iszákos, és kedves "megrendelőm" se ....  de hát mégiscsak egy laposüveg! Még ha kicsi is... gömbölyded is.... de laposüveg! Igaz, mozaikos... :)))

Az élet szépségei közé tartozik az a tény is, hogy minél jobban kapálózunk valami ellen, annál jobban ránk ragasztják a bélyegét.... ezért inkább szép csöndben idebiggyesztem a képeket, merem remélni, hogy másoknak is legalább annyira tetszik majd, mint a tulajdonosának, és első sorban a mozaik, az üvegkavics, a lakásdekoráció és az egyéb jut majd eszébe róla, és nem pedig Dionüszosz .... végül is oliva olajat is lehet benne tárolni! :P

Pici pezsgős üveg az alapja, apró üvegkavics és mini mázas kerámia mozaik a díszítése - mindezeket Dremel ragasztópisztóllyal rögzítettem, ragasztottam.

Szerző: Hamupupocska  2011.03.24. 13:49 Szólj hozzá!

Címkék: üveg mozaik üvegmozaik Dremel

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr892767923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása